MARKETING VA BRENDING | UzAgroAnime | Tolali Ekinlar ITI

0
62

Agro-biznes-treningimizning oldingi qismlarida biz o‘z biznesimizni qanday boshlashni o‘rgandik. Endi esa kompaniyaning mashhurligini oshirish uchun zarur bo‘lgan vositalar va buning natijasi o‘laroq savdoni oshirish va foydani ko‘paytirish haqida gaplashamiz. Ikki yo‘nalishni alohida ko‘rib chiqamiz.

Time code

00:27 MARKETING? BRENDING?

00:52 MARKETING – U BIZNESGA NEGA KERAK?

01:19 MARKETING = FAQAT REKLAMAMI???

02:05 B2B, B2С, B2G

03:05 OFLAYN-MARKETING ONLAYN-MARKETING

03:57 INTERNETDAGI REKLAMA

04:18 TARGETLANGAN REKLAMA

05:26 MODULLI REKLAMA

05:36 PROMO-MAQOLALAR

05:57 TABIIY REKLAMA

06:25 IJTIMOIY TARMOQLARDAGI REKLAMA

06:48 SMM (SOCIAL MEDIA MARKETING)

07:18 CHAT-BOTLAR

07:40 KRAUD-MARKETING

08:02 SAYT VA UNI TARG‘IB QILISH

08:51 SOTUV REJASI ___

09:56 DIQQAT: BRENDING!

11:10 BRENDING ELEMENTLARI

11:24 NEYMING YOKI BREND NOMI

11:37 SHIOR

11:49 LOGOTIP

11:58 QAHRAMON

12:19 BREND TANILISHINING 4 DARAJASI

13:11 BRENDNING TANIQLILIGINI QANDAY OSHIRISH MUMKIN? Davomi bor…

 E’tiboringizga 9 ta ta’lim beruvchi animatsion filmni taqdim etamiz. Ular O‘zbekistonda kichik va o‘rta agrobiznesni rivojlantirish maqsadida Germaniya taraqqiyot banki KfW moliyaviy ko‘magida, shuningdek, Germaniya xalqaro hamkorlik jamiyati, O‘zbekiston Respublikasi Qishloq xo‘jaligi vazirligi va uning huzuridagi Strategik rivojlanish va tadqiqotlar xalqaro markazi (ISCAD) ishtirokida tashkil etilgan.