Agro-biznes-treningimizning oldingi qismlarida biz o‘z biznesimizni qanday boshlashni o‘rgandik. Endi esa kompaniyaning mashhurligini oshirish uchun zarur bo‘lgan vositalar va buning natijasi o‘laroq savdoni oshirish va foydani ko‘paytirish haqida gaplashamiz. Ikki yo‘nalishni alohida ko‘rib chiqamiz.
Time code
00:27 MARKETING? BRENDING?
00:52 MARKETING – U BIZNESGA NEGA KERAK?
01:19 MARKETING = FAQAT REKLAMAMI???
02:05 B2B, B2С, B2G
03:05 OFLAYN-MARKETING ONLAYN-MARKETING
03:57 INTERNETDAGI REKLAMA
04:18 TARGETLANGAN REKLAMA
05:26 MODULLI REKLAMA
05:36 PROMO-MAQOLALAR
05:57 TABIIY REKLAMA
06:25 IJTIMOIY TARMOQLARDAGI REKLAMA
06:48 SMM (SOCIAL MEDIA MARKETING)
07:18 CHAT-BOTLAR
07:40 KRAUD-MARKETING
08:02 SAYT VA UNI TARG‘IB QILISH
08:51 SOTUV REJASI ___
09:56 DIQQAT: BRENDING!
11:10 BRENDING ELEMENTLARI
11:24 NEYMING YOKI BREND NOMI
11:37 SHIOR
11:49 LOGOTIP
11:58 QAHRAMON
12:19 BREND TANILISHINING 4 DARAJASI
13:11 BRENDNING TANIQLILIGINI QANDAY OSHIRISH MUMKIN? Davomi bor…
E’tiboringizga 9 ta ta’lim beruvchi animatsion filmni taqdim etamiz. Ular O‘zbekistonda kichik va o‘rta agrobiznesni rivojlantirish maqsadida Germaniya taraqqiyot banki KfW moliyaviy ko‘magida, shuningdek, Germaniya xalqaro hamkorlik jamiyati, O‘zbekiston Respublikasi Qishloq xo‘jaligi vazirligi va uning huzuridagi Strategik rivojlanish va tadqiqotlar xalqaro markazi (ISCAD) ishtirokida tashkil etilgan.